Friday 23 April 2010

School kitchen in the countryside

3 comments:

Netta said...

Oi, kiva kun oot mun blogia päätynyt lukemaan! Mäkin oon tainnut sun blogia lueskella joskus ennen lähtöä Brasiliaan, pitää alkaa taas seurailla vähän ahkerammin!

Näin nopealla selailulla voi jo sanoa, että siellä päin Brasiliaa meno tosiaan melko erilaista kuin täällä kaupungin vilkkeessä. Mikä sai muuttamaan juuri Rondôniaan? :)
Mulle ihan tuntematon osavaltio, nyt kuulin ekan kerran!

Netta

mamãe said...

Netta, kiva kun tulit kaymaan! Laheta mulle sahkopostia niin laitan kutsun mun suomenkieliseen blogiin, jossa kirjoitan paljon enemman arjesta taalla puskassa!

Taalla Rondôniassa asutaan siksi, etta mun mies on juuri taalta kotoisin :) Makin kavin netista tarkistamassa missa Rondônia on kun tutustuin mieheeni :D

Unknown said...

you are invited to follow my blog